Saturday 1 November 2014

<Diulama>再進化


1 hr · 
[高登先改,我再執]
<Diulama>再進化

(路人)行撚開~ 唔好再~
亂咁擺一副roadblock~喺街
我請你唔好再
二十歲係樹扮乞丐
你個look 確實可惡
日與夜瞓街又唔洗褲
(學生)
政府繼續仆街
未佔中就行出街
冇黨派又黏海報
689直頭反肚

我見佢叫我袋住
笑意淫淫發我姣呀?
She gonna ham(咸)sup(濕)me ar
我要有票廢撚事呀 show佢
我要乜嘢講啦 (假嘢唔愛)
係幾不羈確實
喂 坐下坐下
有隻嘢chock 下chock下
八婆嚟博昅
葉劉佢咁核突咪眼昅昅 我嬲㗎
兩秒我插爆佢個鬆化
我即刻show yellow
佢屁眼裡嘅靈魂
似告訴我 黨已迷魂他的心
我好無辜學生都係罪人?
鬼叫阿媽佢呀生個仔咁醒

點呀tree gun 講咗去邊?
我估佢條底褲 攬錯咗上頭頂lu
坐議會趁人少少
柒下柒下曾鈺成都笑
佢嗰次迎京官 又見到佢自己笑
佢每天引人嘲笑 就算689也在偷笑

(Tree)個個讚嘆我對眼
寸過陳雲當我仇人
個個人當透明 過氣油酲勝霍震霆
黨性~話咁快姣婆仆倒嚟
喂!元秋咪癲好嗎?
一睇就知係啦!
條臭八佢發情期 八成嚟我同佢
再同佢阿爺上下床呀 忽㗎
姣嘢頭腦確實係 不雅
建制派又想試?
諗起剝衫衫褲褲
我即刻休返高咪喇!
我氹妳㗎喳 見妳個臭化唉咁識貨 我木起個嘴當益下妳
(自由黨)點呀北俊炒咗去邊?(田)佢諗下佢諗下諗下襟我
佢家下藍絲帶 又變返做綠絲帶
又變返藍絲帶 驟眼望下好似綠絲帶
(藍)認錢唔認人
佢家下黃絲帶 下半身配牛仔褲
上半身似徐子珊 佢下半身似鄭家富
識兮分呀妳
笠笠亂笠笠亂 我老母簽名點算
(周)咁咪好囉
原來我老母”s老母 齊去金鐘
再無法抵擋revolution
私煙老虔婆好得喎
少女我唔圍愛阿婆
驅風煲老藕嗒得過
(私)Happy birthday 咪玩咁癲
七噸幾處女啅得過
佢攪到入醫院
餓咁耐隻豬扮人點算
鬧佔中禁令高院
弊喇! 旺角嗰便流緊血
我刁佢條反黑 仲要扯我哋衫褲
仲有七個停咗職
未揼到飽佢唔心熄
喂!有冇榴櫣帶過入嚟呀!
冇帶到嚟呀,夾硬嚟呀!
乜乜乜的部位好隱蔽呀!

(許)cap錯英文標撚哂shit
一郁篤錯唔好撚制呀!
正噃! 阿成龍碌碌柒柒
正呀! 阿融融屎忽gutgut
正喎! 阿習習心口凸凸
叫哂埋嚟去暗角揼柒

叮噹叮噹黑警咁多
689突然出院
話已經病情好轉
誓要將劇情扭轉
話要共你玩下流幾轉
佢穿上藍色衫
做梗未來監犯
入戲肉至嚟the end
阿689係唔make sense
架喇

No comments:

Post a Comment